با کمترین هزینه ظاهر دکوراسیون اشپزخانه خود را با ست میله ای تغییر دهید


0 مورد
۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ساعت ۱۵:۵۵:۳۱
مهندس نصرا.. پور

ست میله ای

با محبوبیت روزافزون جزیره در آشپزخانه ، تقاضا برای جدیدترین و بهترین مدل صندلی اپن آشپزخانه رو به افزایش است. صندلی اپن آشپزخانه چیزی فراتر از یک وسیله تزئینی در آشپزخانه محسوب می شود. صندلی اپن می تواند دوستان و افراد خانواده را دور هم جمع می کند و دکوراسیون آشپزخانه شما را به راحتی تغییر دهد بدون اینکه مجبور شوید هزینه زیادی را برای تغییر مدل کابینت آشپزخانه ، کاشی ها و یا حتی وسایل دیگر آشپزخانه خرج کنید.

صندلی ست میلهای

در این پست از تکساز نمونه هایی زیبا از جدیدترین مدل صندلی اپن آشپزخانه را به نمایش می گذاریم که ظاهر آشپزخانه شما را برای همیشه تغییر می دهند! وقتی صحبت از صندلی اپن می شود، انتخاب نامحدود است. با این حال، بسته به نوع دکوراسیون و سبک آشپزخانه، باید در مورد مدل صندلی اپن آشپزخانه تصمیم بگیرید.

ست میله ایست میله ای کابینت آشپزخانه

انواع مدل های صندلی اپن آشپزخانه شیک و جدید

آشپزخانه یکی از فضاهای خانه است که نیاز به توجه و مراقبت مداوم دارد. همچنین آشپزخانه، فضایی است که با تغییر فصل و سال به راحتی می توان رنگ و رویی جدید به آن بخشید. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که می خواهید با کمترین هزینه ظاهر دکوراسیون اشپزخانه خود را تغییر بدهید، صندلی اپن بهترین گزینه محسوب می شوند. با بیرون آوردن صندلی های اپن قدیمی و آوردن زیباترین مدل صندلی اپن جدید و شیک، می توانید تغییری شگرف در آشپزخانه خود ایجاد کنید.

کابینت آشپزخانهکابینت آشپزخانه ست میله ای

 

مدل صندلی اپن طلایی پر زرق و برق

مدتی است که متالیک ها بخشی از فهرست لهجه های مرسوم، مد روز هستند و جای تعجب نیست که طراحان از این ویژگی در جدیدترین مدل های صندلی اپن آشپزخانه سال نیز استفاده کنند. صندلی های بار قدیمی را بیرون بیاورید و با زیباترین صندلی های اپن طلایی که ظاهری براق و پر زرق و برق دارند، نمایی جدید و درخشان به آشپزخانه بدهید. این مدل صندلی های اپن شیک با پایه طلایی به طور حتم در هر آشپزخانه ای می توانند براحتی به کانون توجه تبدیل شوند و نگاه ها را به سوی خود جلب کنند.

کابینت اشپزخانه

کابینت آشپزخانه ست میله ای

قبل از هر انتخابی باید به سبک آشپزخانه خود دقت کنید. اگرچه بهترین صندلی اپن برای آشپزخانه هایی با سبک مدرن و دکور شده با کابینت های گلاس سفید طلایی اکلیلی، صندلی اپن با پایه های طلایی می باشد ولی نمی توانیم منکر این شویم که ترکیب مدل کابینت ممبران سفید طلایی کلاسیک با کانتر آشپزخونه مرمر سفید و صندلی اپن طلایی نیز بسیار خیره کننده و شگفت انگیز به نظر می رسد. 

 

نکته: امروزه کابینت های گلاس به دلیل درخشش و براقیت خیلی تو بورس هستند. شما  برای برق انداختن کابینت های گلاس تنها به یک دستمال میکروفیبر نرم و مرطوب نیاز دارید.

کابینت ست میله ای آشپزخانه

کابینت ست میله ای آشپزخانه

کابینت ست میله ای آشپزخانه

 

زیباترین مدل صندلی اپن آشپزخانه، آبی که هرگز قدیمی نمی شود!

آبی رنگی است که صاحبان خانه و طراحان هرگز از آن خسته نمی شوند و همیشه در بورس باقی می ماند. صندلی بار آبی یکی از زیباترین صندلی اپن آشپزخانه می باشد که دقیقاً مانند طلایی با هر سبکی که انتخاب کنید به خوبی ترکیب می شود.  طراحی زیبا  و رنگ مناسب صندلی اپن باعث خوشایندتر شدن فضا می شود و برای اینکه ظاهری منظم تری داشته باشید، بهتر است از این رنگ در جای دیگر آشپزخانه مانند کاشی بین کابینتی  استفاده کنید.

کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه

کابینت آشزخانه

مدل صندلی اپن به سبک روستیک و صنعتی جذاب

جدا از رنگ و طرح، مدل اپن صندلی صنعتی با کمی جذابیت روستیک سبکی است که قطعاً می خواهید آن را امتحان کنید. صندلی های اپن آشپزخانه ای که از این سبک ها استقبال می کنند، جذابیتی سحرانگیز در آشپزخانه های کلاسیک، سنتی و حتی در صیقل خورده ترین آشپزخانه های مدرن ایجاد می کنند که اصلا عجیب به نظر نمی رسد.

 

 طرح میله ای

 

این مدل صندلی های بار یک "چیز متفاوت" را معرفی می کنند و با روکش های فلزی و سطوح چوبی ابزار خورده، همزمان فریبنده و شیک جلوه می کنند. اگر در هنگام خرید،  عملکرد، استحکام و منحصر به فرد بودن را در صدر لیست خواسته های خود قرار داده اید، این مدل صندلی های اپن یک گزینه ایده آل به شمار می آیند.

مدل های بیشتری از جدیدترین مدل های صندلی اپن را با هم ببینیم.

 

طرح میله ای

نظرات کاربران
بار خوانده شده 4518