این نوع از کابینت ها مخصوص فضاهای کم می باشد.


0 مورد
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ساعت ۱۶:۴۵:۳۱
احمد کاظمی

کابینت منحنی

در این آشپزخانه شیک و مدرن از دو رنگ سفید و طوسی های گلاس ترک استفاده شده که چشم نواز و زیبایی آن به وضوح قابل مشاهده است. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید در قسمت کابینت های دیواری به شکل پله ای و در دو عمق متفاوت به اجرا در آمده اند که در اصطلاح عموم به اسم کابینت پله ای یا کابینت شکست دار شناخته می شود. کابینت پله ای جزو جدیدترین ایده ها در سبک کابینت مدرن به شمار می آید. بهتر است در کابینت پله ای از دو رنگ متضاد استفاده شود تا شکست عمق و کابینت های دیواری به خوبی دیده شود. لازم به ذکر است کابینت پله ای فقط در سبک مدرن قابل اجرا است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

با توجه به سلیقه‌ی مشتری ما در این آشپزخانه از دو رنگ سفید و طوسی از سمپل رنگ هایگلاس ترک استفاده کردیم و همان طور که مشاهده می کنید ترکیب این دو رنگ بسیار جذاب و چشم نواز است. با توجه به وجود پنجره و درب تراس در آشپزخانه مشکل نور در روز وجود نخواهد داشت اما در سقف کاذب این آشپزخانه از لامپ های هالوژن استفاده شده تا زیبایی دکوراسیون آشپزخانه در شب را دو چندان کنیم.

متریال کابینت پله ای

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت پله ای از ام دی اف سفید انتخاب شده است. جنس روکش کابینت های گلاس از ورقه های AGT ترک انتخاب شده است که از بهترین متریال در سبک های گلاس مدرن و یکی از بهترین برندها در این سبک است.

درب کابینت پله ای پس از سایز شدن نوار پی وی سی در چهار طرفشان توسط دستگاه اتوماتیک چسبیده می‌شود. که این امر بدین منظور است که خامی ورق ام دی اف معلوم نشود. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار صفحه اچ پی ال سفید می‌باشد.

یراق آلات

در این آشپزخانه از دستگیره زیتونی مخفی استفاده و جنس لولا ها و جک های این دکور شیک آرام بند است. لازم به ذکر است کابینت انار گارانتی دوازده ماهه و خدمات پس از فروش سی و شش ماهه روی محصولات و یراق آلات خود ارائه می دهد پس بدیهی است تا از بهترین متریال و یراق آلات در تمامی محصولات خود استفاده کنیم.

زمان تحویل کابینت پله ای

تیم انار کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت پله ای بازه زمانی ۲۰ روزه از موعد قرار داد وجود دارد. که البته روند تحویل کابینت مدرن نسبت به کابینت کلاسیک در زمان کوتاه تری اتفاق می‌افتد. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می‌توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی کابینت انار همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم کابینت انار ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می‌دهد درنظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کارهای کابینت هایگلاس بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام انار کابین مراجعه کنید.

 

نظرات کاربران
بار خوانده شده 2290